פרטים עלי

עיצוב תעשייתי וכל מיני כאלה דברים

מבוא


בתחום כה רחב זה אני מוצא עניין בעבודה מאחורי הקלעים של חשיבה, חדשנות, מחקר ופיתוח. כיצד אני יכול למשוך בחוטים ולשנות מערך תפיסתי ישן. לבטא ערכים שנזנחו במרוצת הזמן המתועש. להחזיר את הקשר החם בין מוצר למשתמש או לייצר פלטפורמה חדשה שתבטל קיומו של זה. כן, גם זה עיצוב בעיניי.

עיצוב מטבעות כסף




הוצאנו חומר הוספנו רוח.
עיצוב הנשען על עקרונות הגישה המכלילה, בה הצורניות פותרת בעיות לאוכלוסיות קצה תוך מתן עיצוב רלוונטי לכלל המשתמשים. הרעיון פשוט ניתן להרים את המטבע באצבע אחת. ולזהותו במגע בלבד.
חברי קבוצתי : גיא גלקוף,אירה רזניק, ואני

2 תגובות:

  1. יפה יפה יפה! עיצוב תעשייתי חדשני ומקסים ואני לחלוטין יכולה לראות כיצד עושים שימוש בעיצובים כאלו לצורך קידום מוצר.

    השבמחק
  2. דנה לפיד יקירתי, למה לך לדבר על עיצוב תעשייתי כשיש מונחים כל כך מרנינים כמו עיצוב גינות.
    אני חושב שעיצוב מסוג זה יכול להיות כל כך הרבה יותר טוב.

    השבמחק